Tuesday, June 26, 2012

Salam 1 , 2 dan 3 Malaysia dan Salam Ukhwah =)

Dah lama betol aku tak update kt sini , al-maklumlah , sgt sibuk dengan kelas dan sebagainya =)
Sebenarnya aku makin lama makin menyampah bukak laptop ne sbb memori-memori lama terpacul kembali kt depan mata aku , hmmm apekan daya , nk beli laptop baru tak der duit mcm sstgh org yg pakai nrg canggih .
 
Oklah , cerita aku bermula kt sini , pejam celik pejam celik , skrg nie aku dh 20 tahun hidup kt dunia ni =)
makin lama makin tua dh umur aku . Tapikan , makin umur kita meningkat , makin banyak perangai orang yg kita akan kenal kt dunia nie =) oklah , pendekkan cerita , bermula saje semester akan datang aku dh masuk tahun 2 di ASWARA dalam bidang filem dan akan dapat junior =) harap dorang friendly lah dgn aku .

Aku msh tak percaya , dalam percubaan kawan aku David Amuthesan sbg pengarah dan DOP , aku sebagai pembantu cameraman , Chey Yushen , Izzah Hadi , Farah Izaty , Azlan Danial , Hanif Latiff , Danial Syabil dan Mus'ab Izzudin , kami sama-sama turun shooting bg menghasilkan muzik video bagi kelas Pengurusan Produksi II . Selepas siap semua , david hantar muzik video tu utk bertanding di Festival Filem & Video Pelajar 2012 di UiTM Shah Alam =) macam tak percaya bila muzik video nie terpilih utk ke malam gala FFVPM sebagai TOP 5 Muzik Video Terbaik . Walaupun kalah , aku bangga dengan produksi nie , walaupun ade masalah tp kami dh berjaya hasilkan video yg sangat menarik bagi aku =)
Aku tak nk ckp banyak lagi , bwh ne Muzik Video yang kami siapkan , harap korg sume enjoyyyyy =)



No comments:

Post a Comment