Wednesday, January 23, 2013


Assalamualaikum & salam sejahtera , aku kembali J

Tanggal 20 Januari 2013 , setelah hampir dua tahun aku tak photoshoot talent atau model , akhirnya kawan aku Zhafri Suhardi yg sekarang nie dah berjaya tempatkan diri sebagai salah seorang photografer di akhbar Utusan Malaysia berjaya bawak aku kembali ke outdoor untuk berphotoshoot J
Hampir dua tahun aku tak berphotoshoot , faham-faham lah kan , skill ke lautlah J ber’model’ kan EMMA TOSH sebagai subjek utk di shoot , aku berhempas pulas untuk kembalikan semua skill dan apply ape yang aku dah belajar selama dua tahun kat ASWARA masa berphotoshoot tu . Berlokasi diTaman Tasik Perdana , antara hasil-hasilnya…
 
 
 
 
 
Antara gambar-gambar kegemaran , klikk gambar kalau nk tgk original photo ok J
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment